wtorek, 12 lutego 2013

Family

Witajcie !

Dzisiaj na Kreatywnym Polu moje wyzwanie pt. Przechlapane.
Jest okazja aby się wyżyć na papierze, wystarczy wykonać dowolną pracę
na której znajdą się chlapania np. tuszem czy herbatą.

Ja na to wyzwanie wykonałem mały albumik  o wym.14 na 10 cm 
zamiast używać papierów z nadrukiem postanowiłem sam zrobić tło na każdej stronie 
przy użyciu stempli,tuszów,farbek i mgiełki.

Tak prezentuje się albumik :










Zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu i do obejrzenia prac pozostałych projektantów z KP
Pozdrawiam Kacper








2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie szaleństwo na papierze :-)
    Świetnie wyglądają na takim nieokrzesanym tle te czarno-białe zdjęcia. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, mam mieszane uczucia z powodu tych czerwonych chlapań, bo kojarzy mi się to zaraz z jakąś makabryczną, krwistą sceną... ale ogólnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń