niedziela, 10 kwietnia 2011

Jak one są zrobione

Witam,
chciałbym wam, a zwłaszcza maarchewkowej zaprezentować mój skromny poradnik "Jak one są zrobione".

Krok 1.
Zaczynamy od zgromadzenia potrzebnych materiałów:
- styropianowa pisanka
- cekiny
- szpilki
- wstążki (przynajmniej 2 kolory)
- koraliki


... 10 min później.

Macie wszystko? Więc czasz przejść dalej.

Krok 2.
Bierzemy wstążkę, jajko i szpilki.
Wstążkę zaczepiamy szpilkami na środku i oplątujemy pisankę wg. własnego pomysłu (w moim przypadku jest to 8 pionowych pasów)








Następnie dodajemy drugą, węższą wstążkę ( w moim przypadku złotą ).


Krok 3.
Czas na trochę świecidełek (cekinów),



...oraz koralików.



Krok 4.
Ze wstążeczek robimy dwie kokardki, większą i odrobinę mniejszą ( w innym kolorze), które uwieńczą nasze dzieło.


Mam nadzieję, że wszyscy, wszystko zrozumieją i robienie pisanki sprawi wam wiele radości!

Pozdrawiam,
kacperm200

8 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz, jak mi miło, że zostałam wyróżniona! Baaardzo dziękuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ja wszędzie podziwiam te pisanki i głowię się jak są wykonane a tu proszę jaka niespodzianka. Myślę że moje niezdarne ręce sobie poradzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite - piękna - a wykonanie wprost banalne ale pracochłonne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli robią to wprawne ręce to niewątpliwe jest to łatwe w wykonaniu :) Obawiam się, że mi wstążeczki zsuwałyby się we wszystkie strony i rzuciłabym to w połowie pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pisanki,a kursik bardzo fajnie zrobiony. Podziwiam Cię za cierpliwość w tak młodym wieku:)

    OdpowiedzUsuń